Stichting Oud Sempre

Post iucundam iuventutem

Scratchdag, 7 maart 2020

Op zaterdag 7 maart 2020 zal de jaarlijkse scratchdag weer plaatsvinden op Sociëteit Minerva. Tezamen met de huidige leden van SMG “Sempre Crescendo” zullen we overdag een aantal mooie stukken instuderen. Deze worden ten gehore gebracht tijdens het concert aan het eind van de middag, waarna we de dag afsluiten met een muzijchale borrel op Sociëteit.

Publiek is van harte welkom (zie ook “kosten en aanmelding” hieronder).

In de ochtend vooraf zal de SOS jaarvergadering plaatsvinden, waarin het SOS-bestuur de jaarstukken toelicht en overige vragen beantwoordt.

AANMELDEN

SOS jaarvergadering (ochtend)

10:15 inloop met koffie en koek

10:30 SOS jaarvergadering

scratchdag (middag)

12:00 lunch en inloop

13:00 aanvang repetities

15:30 theepauze

16:00 vervolg repetitie (tutti)

17:00 klaarmaken voor concert

17:15 inloop concert

17:26 opening concert

18:00 muzijchale borrel

19:30 afsluiting

Kosten en aanmelding

De kosten voor deze dag bedragen 30 euro.

Voor het concert en de borrel is publiek van harte welkom; nodigt u ze vooral uit! Kosten hiervoor zijn 5 euro per persoon voor drankjes.

Bent u donateur met een vast bedrag van meer dan 40 euro per jaar? Dan is deelname gratis. Dit geldt overigens ook voor nieuwe donateurs.

U kunt zich aanmelden voor de scratchdag via stichtingoudsempre@gmail.com onder vermelding van ‘scratchdag’. Graag ontvangen we daarbij uw volledige naam, jaar van aankomst, en instrument of stemgroep.

Wilt u jonge kinderen meenemen waar op gepast dient te worden? Gelieve dit aan te geven en uw telefoonnummer te vermelden, dan nemen we daarover contact met u op.

AANMELDEN